آموزش نصب و تعمیر کولر گازی

آموزشگاه سنجش پارسیان با تکیه بر 10 سال تجربه آموزشی، با توجه به گسترش استفاده از کولرهای گازی و رشد روز افزون استفاده از این تجهیزات در ساختمان ها و عدم وجود نیروهای متخصص کافی در حوزه تعمیرات و سرویس آنها با هدف کارآفرینی اقدام به برگزاری دوره عملی آموزش نصب و تعمیر کولر گازی نموده است.

دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی و اسپلیت یکی از دوره های کارگاهی و کاربردی پرطرفدار است که بصورت کاملاً عملی در کارگاه های مجهز این مجموعه برگزار می شود بطوریکه کارآموزان بصورت فردی و یا بصورت دو تایی بصورت عملی توضیحات مدرس دوره را روی کولر گازی انجام می دهند. در این دوره تمامی نکات نصب و تعمیرات کلیه برندهای کولرهای گازی از جمله ال جی، جنرال و سامسونگ بیان می شود.

آموزش نصب و تعمیر کولر گازی

هدف دوره عملی آموزش نصب و تعمیر کولر گازی:

با توجه به مدل های مختلف کولرهای گازی نصب و راه اندازی و عیب یابی این دستگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است. کارآموزان پس از شرکت در دوره آموزش عملی نصب و تعمیر کولر گازی اسپلیت توانایی نصب، تعمیر و عیب یابی انواع بردها و مدارات الکترونیکی کولرهای گازی را پیدا می کنند و قادر خواهند بود با دریافت گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای کشور و جواز کسب وارد بازار پردرآمد این حرفه شوند.

سرفصل دوره عملی آموزش نصب و تعمیر کولر گازی:

  • آشنایی با مفاهیم تهویه مطبوع و موارد فیزیکی گرما و سرما
  • آشنایی با سیکل تبرید تراکمی در کولر گازی
  • آشنایی با انواع کولرهای گازی نصب و راه اندازی کولرهای گازی
  • شارژ گاز ، وکیوم ، شستشو با ازت ، تست فشار
  • عیب یابی یونیت داخلی و خارجی و رفع عیب
  • آشنایی با دستگاه های اینورتر، نصب و راه اندازی و تست برد اینورتر

مزایای شرکت در دوره عملی آموزش نصب و تعمیر کولر گازی:

متقاضیان پس از شرکت در این دوره بازار کار پرسود و گسترده ای را در شرکت های گارانتی، مراکز خدمات تخصصی، صنعت ساختمان پیش روی خود خواهند دید و قادر خواهند بود با دریافت گواهینامه و جواز کسب وارد بازار پر درآمد این حرفه شوند و همچنین جهت کار در خارج از کشور اقدام به ترجمه مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشور کنند. پس از پایان دوره و با ورود به بازار کار قادر خواهند بود مشکلات و تعمیرات خود را با مدرس دوره در میان بگذارند.

مدرس : مهندس علیزاده

تاریخ برگزاری: 10 مهرماه 98 – روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (45 ساعت)

در صورت پرداخت نقدی از 5 درصد تخفیف بهره مند می شوید و در صورت پرداخت اقساطی چک های بانک های دولتی و معتبر قابل قبول است.

مدارک مورد نیاز ثبت نام :کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ،1 قطعه عکس

محل برگزاری دوره : مشهد، خیابان فلسطین، فلسطین 19، پلاک 95 مجتمع آموزشی سنجش پارسیان

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها