دوره آموزشی افسر ایمنی HSE در مشهد

دوره افسر ایمنی HSE

آموزشگاه سنجش پارسیان به عنوان مجری دوره های تخصصی شرکت گاز استان خراسان رضوی با تکیه بر ۱۰ سال تجربه آموزشی در پی برگزاری موفق دوره های آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) بر آن شده است دوره افسر ایمنی HSE را برگزار نماید. دوره افسر ایمنی HSE با هدف پوشش سرفصل هایی که کمتر به آن پرداخته می شود و هر متخصص HSE نیازمند مهارت در آنها است بر اساس استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور تدوین شده است.

دوره افسر ایمنی HSE

معرفی دوره افسر ایمنی HSE:

دوره افسر ایمنی HSE یک دوره تئوری و عملی است که  به موضوعات ایمنی (Safety) بهداشت (Health) و محیط زیست (Environment) در محیط کار جهت جلوگیری از خطرات محیط کار و فعالیت های پر ریسک پرداخته می شود. سازمان ها به منظور نظارت بر عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست و همچنین شناسایی خطرات ناشی از فعالیت ها و پیشگیری از حوادثی که سلامت فردی را تهدید می کند، مسئول HSE استخدام می کنند.

افسر ایمنی HSE بایستی اطلاعاتی در زمینه خطرات محیط کار و فعالیت های پر ریسک را داشته باشد تا بتواند در محیط کار مدیریت های لازم از قبیل بازرسی واحدهای عملیاتی و اداری جهت اطمینان از محیط ایمن انجام کار،  کنترل انبارها و محل نگهداری کپسول های اطفای حریق، نظارت و کنترل شناسایی و ارزیابی خطرات و … را انجام دهد.

هدف دوره افسر ایمنی HSE:

دوره افسر ایمنی HSE یکی از پرکاربردترین دوره ها جهت یادگیری و ارتقاء سطح دانش در حوزه ایمنی است که هدف از برگزاری آن تربیت افسر HSE متخصص جهت ورود به بازار کار و بروزرسانی اطلاعاتی افسران HSE مشغول به کار می باشد.

سرفصل دوره افسر ایمتی HSE:

  • اجرا و ایفای نقش ستادی افسر
  • کنترل و مدیریت خطر
  • اجرای دستورالعمل ها و آیین نامه های حفاظت کار
  • گزارش گیری و چک لیست ها
  • برگزاری جلسه گوشزدهای ایمنی
  • استفاده از لوازم حفاظت فردی (PPE) و رعایت استانداردهای آن

مدرس : مهندس عزتی

تاریخ برگزاری: ۲ آبان ماه ۹۸ – روزهای پنجشنبه و جمعه (۶۰ ساعت)

در صورت پرداخت نقدی از ۵ درصد تخفیف بهره مند می شوید و در صورت پرداخت اقساطی چک های بانک های دولتی و معتبر قابل قبول است.

مدارک مورد نیاز ثبت نام :کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ،۱ قطعه عکس

محل برگزاری دوره : مشهد، خیابان فلسطین، فلسطین ۱۹، پلاک ۹۵ مجتمع آموزشی سنجش پارسیان

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها