جوشکاری بات فیوژن

دوره آموزشی نظارت بر جوشکاری بات فیوژن

آموزشگاه سنجش پارسیان با تکیه بر 10 سال تجربه آموزشی و توجه به استفاده روز افزون از لوله های پلی اتیلن در شبکه های گاز رسانی و انشعابات با هدف ارتقا کیفی و رعایت ضرورت های فنی و ایمنی اقدام به برگزاری دوره آموزشی نظارت بر جوشکاری بات فیوژن نموده است.

دوره آموزشی نظارت بر جوشکاری بات فیوژن

معرفی جوشکاری بات فیوژن :

لوله های پلی اتیلن به واسطه عمر مفید طولانی، سرعت و سهولت در اجرای شبکه و مقاومت بالا در برابر خوردگی در شبکه های گاز رسانی و آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرند. در عملیات اجرایی شبکه های گاز رسانی پلی اتیلن، جوشکاری لوله و اتصالات و شیرآلات و انشعابات بسیار حائز اهمیت است و اغلب اشکالات در اجرای شبکه های پلی اتیلن از فقدان دانش فنی جوشکاران و عدم رعایت دستورالعمل های جوشکاری سرچشمه می گیرد.

دستگاه جوش بات فیوژن یک فرآیند ترموفوژن است که شامل گرمایش همزمان انتهای دو بخش لوله و اتصالات پلی اتیلن است که باید به آن متصل شوند، تا زمانی که هر سطح تماس به حالت ذوب برسد. لوله های پلی اتیلن به چندین روش به یکدیگر متصل می شوند که اغلب به شیوه لب به لب یا بات فیوژن انجام می پذیرد. در جوشکاری بات فیوژن لوله هایی که دارای ضخامت دیواره ای و قطر بیرونی یکسان هستند بصورت لب به لب به هم جوش داده می شوند.

سرفصل دوره آموزشی نظارت بر جوشکاری بات فیوژن:

  • آشنایی با اصول فرآیند جوش به روش بات فیوژن
  • کنترل کیفیت جوش به روش بات فیوژن
  • ثبت مشخصات جوش
  • پارامترهای منحنی دستگاه جوش
  • کنترل و بازدید تجهیزات دستگاه جوش
  • جوشکاری عملی با دستگاه بات فیوژن

مخاطبین :

مخاطبین دوره آموزشی نظارت بر جوشکاری بات فیوژن دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته­ های مهندسی شیمی، مکانیک و ناظران شرکت گاز می باشند.

مدرس : مهندس زائری پور

تاریخ برگزاری: 17 آبان ماه 98– روز جمعه (8 ساعت)

در صورت پرداخت نقدی از 5 درصد تخفیف بهره مند می شوید و در صورت پرداخت اقساطی چک های بانک های دولتی و معتبر قابل قبول است.

مدارک مورد نیاز ثبت نام :کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، 1 قطعه عکس

محل برگزاری دوره : مشهد، خیابان فلسطین، فلسطین 19، پلاک 95 مجتمع آموزشی سنجش پارسیان

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها