مدیریت پروژه با نرم افزار MS Projects

دوره آموزشی MSP

نرم افزار MSP که مخفف Microsoft Project برای مدیریت زمانی پروژه های بزرگ و کوچک و حتی کنترل اعمال روزانه فردی کاربرد دارد. نرم افزار MS Project محبوب ترین نرم افزار برای کمک به مدیران پروژه برای ایجاد برنامه ها، مدیریت منابع، پیگیری پیشرفت فعالیت ها، مدیریت بودجه و تجزیه و تحلیل فعالیت ها می باشد. این نرم افزار تصویر روشنی از پروژه را در اختیار فرد قرار می دهد که می تواند تمامی جزییاتی که در روند پروژه باید تکمیل شوند را در آن قرار دهد و آنها را مدیریت و سازماندهی نماید.

مدیریت پروژه به مفهوم برنامه ریزی هدایت، ارزیابی کنترل و نظارت بر روند پیشرفت پروژه های مختلف به منظور پیشبرد آن ها با در نظر گرفتن عوامل زمان، انرژی و هزینه است. اجرای یک پروژه به مفهوم انجام یک لیست از برنامه ها و طرح های مورد نظر به صورت کاملا هماهنگ، به موازات هم و در یک بازه زمانی مشخص است که تنها همبستگی و هماهنگی میان کل اجزای پروژه موفقیت حاصل خواهد شد.

آنچه در تمامی پروژه ها حائز اهمیت می باشد، برنامه ریزی و کنترل است. مفهوم برنامه ریزی در روند اجرای یک پروژه تعیین ترتیب و توالی زمانی به منظور انجام فعالیت های مربوط به پروژه با در نظر گرفتن اولویت بندی آن ها است و مفهوم کنترل درحوزه مدیریت پروژه شامل بررسی و نظارت دقیق بر روند اجرای برنامه های از پیش تعیین شده است.

سرفصل دوره آموزشی MS Project:

  1. تاریخچه و تعاریف مدیریت پروژه
  2. آشنایی مقدماتی با کنترل پروژه
  3. تشریح انواع قراردادها و شرایط عمومی پیمان
  4. آشنایی با استانداردهای مدیریت پروژه (PMBOK6 و Prince2)
  5. آشنایی با اصول برنامه ریزی
  6. نحوه تدوین ساختار شکست
  7. کنترل و مدیریت پروژه با نرم افزار MS Project
    1. آشنایی با محیط نرم افزار ام اس پروجکت
    2. تعریف و تخصیص منابع به فعالیت ها
    3. تسطیح منابع
    4. تهیه گزارشات پروژه
    5. تکمیل یک نمونه پروژه و رفع اشکال

هدف دوره مدیریت پروژه MS Projects:

هدف از برگزاری دوره آموزشی مدیریت پروژه MS Projects پرورش متخصصینی است که توانایی کاربرد، اجرا و پیاده سازی تکنیک های مدیریت و کنترل پروژه در نرم افزار MS Project را دارا باشند.

مخاطبین دوره کنترل پروژه:

تمامی مدیران و کارشناسان سازمان های پروژه محور، کارشناسان مهندسی عمران،مدیریت و سایر کارشناسان شاغل در زمینه کنترل پروژه مخاطبین این دوره می باشند.

گواهینامه دوره آموزشی کنترل و مدیریت پروژه:

علاقه مندان به شرکت در این دوره با حضور در کلاس های حضوری و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند.

دوره های مرتبط

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زينب
زينب
3 سال قبل

با سلام چند دوره هست مدیریتتون و اینکه امتحان هم میگیرید و بعد مدرک میدین؟

حسن
حسن
2 سال قبل

سلام. آموزش برای بازار کار هست یا فقط منوها آموزش داده میشن و مدرک میدین؟

ثبت نام دوره