مدیریت ارتباط با مشتری

دوره CRM

مدیریت ارتباط با مشتری CRM مخفف عبارات Customer Relationship Management است که یکی از مفاهیم مهم در حوزه مدیریت کسب و کار است. این مفهوم به تمامی فرآیندها و فناوری هایی که جهت شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات به مشتریان از سوی شرکت ها و سازمان ها به کار می رود، گفته می شود. در این دوره با مفاهیم کلی و تعاریف بنیادی در حوزه CRM آشنا خواهید شد.

هدف دوره جامع مدیریت ارتباط با مشتری:

فروش موفق محصولات و خدمات یکی از ارکان مهم در موفقیت در کسب و کار است لذا توانایی برقراری ارتباط خوب میان مشتری و فروشنده یکی از برگهای برنده در بازاریابی و مدیریت فروش است. هدف از برگزاری این دوره آن است که راهکارهایی برای حفظ مشتریان و اعتماد سازی و وفاداری نسبت به کسب و کار خود را فرا گیرید و در عمل در کسب و کار خود از مفاهیم سیستماتیک آن بهره ببرید.

سرفصل دوره مدیریت ارتباط با مشتری

  1. اصول سنجش رضایت مشتری
  2. اصول امکان سنجی مدیریت ارتباط با مشتری
  3. نحوه مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی
  4. نحوه مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی
  5. نحوه مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی
  6. توانایی تجزیه و تحلیل Profile مشتری بر اساس تکنیک های داده ها
  7. توانایی مدیریت شکایات مشتریان
  8. اصول سنجش رضایت از پاسخگویی به شکایات مشتریان
  9. توانایی پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
  10. توانایی ارزیابی اثر بخشی CRM با استفاده از BSC
  11. توانایی مدیریت استراتژی های CRM در سازمان

مخاطبین دوره:

کلیه مشاوران مالی و اقتصادی، مدیران سازمان ها و مسئولین بخش فروش و روابط عمومی شرکت های خدماتی، تولیدی که با مصرف کننده در ارتباط هستند و همچنین کلیه شرکت های دولتی و خصوصی که درنظر دارند وضعیت مشتری مداری مجموعه خود را رصد کنند، مخاطبین دوره CRM هستند.

گواهینامه دوره CRM

علاقه مندان به شرکت در این دوره با حضور در کلاس های حضوری و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند.

دوره های مرتبط

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رزرو دوره