مدیریت کسب و کار الکترونیکی

دوره مدیریت کسب و کار الکترونیکی یکی از دوره های دپارتمان مدیریت آموزشگاه سنجش پارسیان است. با توجه به وجود اینترنت، جهان تجارت دچار تحولاتی شده است و بنگاه های اقتصادی با به کارگیری از این فناوری کسب و کار خود را توسعه دادند و در بستر فضای مجازی محصولات خود را عرضه و سفارشات را دریافت می کنند. بنابراین بازاریابی موثر، شناخت نیاز مشتری و آنالیز رفتاری مشتری در فضای کسب و کارهای الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است.

هدف دوره:

 آشنایی با مبانی کسب و کار، مدیریت سیستم های اطلاعاتی، تجزیه و تحلیل نیاز و رفتار مشتری در بستر اینترنت جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان و در نتیجه آن افزایش تعداد مشتریان از اهداف اصلی برگزاری دوره مدیریت کسب و کار اینترنتی است

سرفصل دوره مدیریت کسب و کار الکترونیکی:

  • توانایی تشخصی مفاهیم بازاریابی الکترونیکی
  • توانایی مدیریت تبلیغات آنلاین
  • توانایی تشخیص رفتار مشتری در کسب و کار الکترونیکی
  • توانایی تشخیص مفاهیم خرده فروشی محصولات در کسب و کار الکترونیکی
  • توانایی انجام سفارش در کسب و کار الکترونیکی
  • توانایی به کارگیری سیستم های پرداخت الکترونیکی
  • توانایی طراحی یک سیاست تجاری کاربردی

گواهینامه دوره :

علاقه مندان به شرکت در این دوره با حضور در کلاس های حضوری/آنلاین و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *