تعمیر،نصب و راه اندازی پکیج شوفاژ گازی

دوره تعمیرات پکیج

دوره تعمیر،نصب و راه اندازی پکیج شوفاژ گازی از جمله دوره های ویژه بازار کار دپارتمان مهندسی مکانیک و تاسیسات آموزشگاه سنجش پارسیان است.دوره آموزش تعمیرات پکیج به صورت عملی در کارگاه های مجهز آموزشگاه برگزار می شود و متقاضیان مراحل تعمیرات و نصب و عیب یابی پکیج بر روی انواع پکیج به صورت صفر تا صد انجام می دهند.

عیب یابی پکیج از مهم ترین بخش های پروسه تعمیر پکیج است و تکنسین با شناسایی صحیح قطعه معیوب می تواند از اختلال های ماندگار در کارکرد پکیج پیشگیری کند.

بازار کار آموزش نصب و تعمیرات تخصصی پکیج شوفاژ دیواری:

با رشد روز افزون ساخت و ساز در کشور ایران و نیاز به سیستم گرمایش و استقبال از دستگاه های پکیج در منازل مسکونی و ادارات، نیاز به نیروی متخصص و کاردان به عنوان تکنسین در زمینه تعمیرات و عیب یابی پکیج شوفاژ گازی مشهود است. لذا آشنایی با این فن و حرفه می تواند باعث پیشرفت کاری و درآمدی فرد شود.

هدف دوره آموزش تخصصی پکیج شوفاژ گازی:

هدف از برگزاری این دوره تسلط و آشنایی هرچه بیشتر کارآموزان با پکیج شوفاژ گازی و پرورش تکنسین های مجرب برای ورود به بازار می باشد لذا آموزش پکیج شوفاژ گازی به صورت تئوری ،عملی و اجرایی در کارگاه مجهز به دستگاه پکیج شوفاژ گازی با انواع برندهای مطرح موجود در بازار بسیار کارآمد خواهد بود.

سرفصل دوره تعمیر،نصب و راه اندازی پکیج شوفاژ گازی

  1. آشنایی با انواع پکیج شوفاژ گازی
  2. تشریح مدار گردش آب در پکیج
  3. معرفی قطعات داخلی پکیج
    1. آشنایی با انواع شعله
    2. آشنایی با احتراق و محصولات احتراق
  4. آشنایی با سنسورهای پکیج
  5. آموزش جامع و عملی عیب یابی انواع پکیج و قطعات آن و عیب یابی و رفع خطا
  6. آموزش عملی نصب پکیج
  7. آشنایی با قوانین و استانداردهای نصب دودکش انواع پکیج
  8. ارائه طرح ها و متدهای کارآفرینی در بازار کار

گواهینامه دوره نصب و نگهداری پکیج شوفاژ گازی

علاقه مندان به شرکت در دوره نصب و راه اندازی پکیج شوفاژ گازی با حضور در کلاس های حضوری و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند. با مدرک فنی و حرفه ای دوره تعمیر پکیج می توان جهت اخذ مدرک جواز کسب و اخذ نمایندگی شرکت ها اقدام نمود.

دوره های مرتبط

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثبت نام دوره