آموزش جامع محاسبه و طراحی سازه نگهبان

آموزش جامع محاسبه و طراحی سازه نگهبان

در سال های اخیر با افزایش چشمگیر ساخت و ساز شهری بخصوص بلند مرتبه سازی در شهر مقدس مشهد و نیاز به تأمین پارکینگ و سایر سطوح خدماتی در ساحتمان ها، عمق گودبرداری نیز بیشتر شده است. پایدارسازی جدار گودها با استفاده از روشهایی نظیر نیلینگ،انکراژ، خرپایی و یا روشهای ترکیبی دیگر در سالهای اخیر رواج زیادی پیدا کرده است. از آنجا که گودبرداری اصولاً جزء کارهای پیچیده و بسیار خطرناک مهندسی محسوب می شود و عدم آموزش و مطالعه کامل و با کیفیت در این حوزه می تواند جان و مال مردم را به خطر بیاندازد و خسارت های جبران ناپذیری را به بار آورد لذا گذراندن دوره کاربردی آموزش جامع محاسبه و طراحی سازه نگهبان در آموزشگاه سنجش پارسیان می تواند کمک شایانی به بهترین عملکرد در ایمنی گودبرداری کند.

آموزش جامع محاسبه و طراحی سازه نگهبان

هدف دوره آموزش جامع محاسبه و طراحی سازه نگهبان:

هدف از دوره آموزش جامع محاسبه و طراحی سازه نگهبان آموزش طراحی سازه های نگهبان به روش نیلینگ، انکراژ و خرپایی با استفاده از نرم افزارهای مختلف و تهیه دفترچه محاسبات و نقشه های اجرایی سازه های نگهبان است.

سرفصل دوره آموزش جامع محاسبه و طراحی سازه نگهبان:

  • شرح آیین نامه های مورد نیاز بین المللی FHWA و کاربرد آیین نامه های ایران در طراحی سازه‌های نگهبان ( نیلینگ، انکراژ، خرپایی، مهار متقابل ، top-down)
  • شرح جزییات مورد نیاز گزارشات ژئوتکنیک جهت طراحی سازه های نگهبان
  • شرح مدل های رفتاری خاک ها با رویکرد طراحی سازه های نگهبان
  • اصول طراحی و جانمایی زهکش ها در دیوارهای گودبرداری
  • آموزش طراحی سازه های نگهبان به روش نیلینگ با استفاده از نرم افزارهای plaxis 2d, geoslope, deepxcav 2011 , snailz (به همراه الزامات طراحی شمع بتنی و سرشمع، شمع فلزی، دیوار دیافراگمی)
  • آموزش طراحی سازه های نگهبان به روش انکراژ با استفاده از نرم افزارهای plaxis 2d, geoslope, deepxcav 2011 (همراه الزامات طراحی شمع بتنی و سرشمع، شمع فلزی، دیوار دیافراگم)
  • آموزش طراحی سازه های نگهبان خرپایی با استفاده از نرم افزار های plaxis 2d, deepxcav , etabs
  • اصول طراحی دیوارهای گابیون و خاک مسلح با نرم افزارهای مرتبط
  • تهیه دفترچه محاسبات سازه نگهبان
  • تهیه نقشه های اجرایی سازه های نگهبان

مخاطبین دوره آموزش جامع محاسبه و طراحی سازه نگهبان:

مخاطبین دوره آموزش جامع محاسبه و طراحی سازه نگهبان مهندسین ناظر، پیمانکاران، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مهندسی عمران هستند که می خواهند در حوزه فعالیت کاری خود حرفه ای شوند.

مدرس : مهندس عابدی (مدرس دانشگاه علوم تحقیقات نیشابور،صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله دانش ساختمان)

در صورت پرداخت نقدی از 5 درصد تخفیف بهره مند می شوید و در صورت پرداخت اقساطی چک های بانک های دولتی و معتبر قابل قبول است.

مدارک مورد نیاز ثبت نام :کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ،1 قطعه عکس

محل برگزاری دوره : مشهد، خیابان فلسطین، فلسطین 19، پلاک 95 مجتمع آموزشی سنجش پارسیان

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا
محمدرضا
3 سال قبل

سلام و عرض ادب. میخواستم خواهش کنم اگه امکان دوره های حضوری رو به صورت پک آموزشی برای دوستانی که از جاهای دیگه هستند و تمایل به تهیه محصولات دارند فراهم کنید به خصوص آموزش هایی مثل طراحی سازه نگهبان اتوکد ایتبس و سیف خیلی ها تمایل به تهیه دارن اما قادر به شرکت در کلاس حضوری نیستند