آموزشگاه سنجش پارسیان به عنوان برگزارکننده دوره ­های تخصصی و کاربردی رشته­ های مهندسی پزشکی، عمران، معماری، شیمی، مکانیک و تاسیسات، ایمنی و بهداشت حرفه ای و مدیریت جهت ارائه خدمات آموزشی برای شما هموطنان عزیز گستره فعالیت خود را افزایش داده و مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و حوزه فعالیت خود را تنها جهت ارائه خدمات به مجاورین امام رضا (ع) محدود ننموده و با بهره گیری از تکنولوژی­ های آموزشی مدرن اقدام به برگزاری آنلاین دوره های آموزشی با همان کیفیت دوره­ های حضوری، نموده است. نحوه برگزاری دوره ­های آموزشی آنلاین کاملا مشابه شرایط یک دوره اموزشی حضوری است که امکان پرسش و پاسخ با استاد بصورت آنلاین فراهم است.

نحوه شرکت در دوره ­های آموزشی آنلاین چگونه است؟

بستر آموزشی که توسط آموزشگاه سنجش پارسیان برای دوره ­های آموزشی آنلاین تدارک دیده شده نیازی به اپلیکیشن و نرم افزار جانبی نیست و مشابه باز کردن یک سایت است. پس از ثبت نام در دوره­ غیرحضوری یک حساب کاربری برای شما فعال خواهد شد که با وارد کردن اطلاعات در پنل کلاس مجازی به راحتی وارد کلاس مجازی خواهید شد. در ادامه نحوه ورود به کلاس مجازی بصورت ویدیویی بطور کامل تشریح شده است که با مشاهده آن یک حضور بی نقص و بی دغدغه را در کلاس های مجازی این موسسه تجربه خواهید کرد.

مزایا شرکت در دوره های آموزشی مجازی آموزشگاه سنجش پارسیان چیست؟

  • در حین تدریس امکان طرح سوال بصورت متنی (چت) و از طریق صدا (ویس) بصورت آنلاین فراهم است که باعث تعامل هر چه بیشتر فضای آموزشی می گردد. بنابراین از سوالات و نظرات همکلاسی های خود همانند کلاس های حضوری بهره مند خواهید شد و می توانید در مباحث مطرح شده مشارکت داشته باشند.
  • در صورتی که بخشی از زمان کلاس را از دست داده اید و یا بخشی از مطالب دوره را فراموش کرده اید با قابلیت بازبینی جلسه آموزشی که در پورتال شما درنظر گرفته شده قادر خواهید بود از طریق پورتال خود جلسه آموزشی را مجددا مشاهده نمایید.
  • حضور در کلاس های آنلاین باعث صرفه جویی در هزینه رفت و آمد و زمان می شود. از سوی دیگر به کاهش آلودگی هوا نیز کمک می کند.
  • متقاضیانی که ساکن مشهد نیستند به راحتی می توانند از خدمات و دوره های آموزشگاه سنجش پارسیان بهره مند گردند.