برگزاری کلاس آنلاین مشهد

دوره های آموزشی آنلاین

آموزشگاه سنجش پارسیان به عنوان برگزارکننده دوره ­های تخصصی و کاربردی رشته­ های مهندسی پزشکی، عمران، معماری، شیمی، مکانیک و تاسیسات، ایمنی و بهداشت حرفه ای و مدیریت با توجه به محدودیت­ های ایجاد شده به واسطه شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت دانش ­پذیران خود، با بهره گیری از تکنولوژی­ های آموزشی مدرن اقدام به برگزاری آنلاین دوره های آموزشی ترم آموزشی بهار با همان کیفیت دوره­ های حضوری، نموده است. نحوه برگزاری دوره ­های آموزشی آنلاین کاملا مشابه شرایط یک دوره اموزشی حضوری است که امکان پرسش و پاسخ با استاد بصورت آنلاین فراهم است.

دوره های آموزشی آنلاین

دوره ­های آموزشی آنلاین چگونه است؟

بستر آموزشی که توسط آموزشگاه سنجش پارسیان برای دوره ­های آموزشی غیرحضوری (آنلاین) تدارک دیده شده است، بدون نیاز به اپلیکیشن و نرم افزار جانبی و مشابه باز کردن یک سایت است. لازمه ی شرکت در دوره ­های مجازی، دسترسی به اینترنت با کیفیت مطلوب ( سرعت 512 kb) است. پس از ثبت نام در دوره­ های غیرحضوری یک حساب کاربری برای شما تعریف می شود که نام کاربری و گذرواژه (پسورد)  در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با در اختیار داشتن اطلاعات حساب کاربری خود امکان دسترسی به  پورتال دوره ­های آنلاین آموزشی سنجش پارسیان را خواهید داشت.

مزایا دوره­ های آموزشی مجازی آموزشگاه سنجش پارسیان چیست؟

  • امکان طرح سوال بصورت متنی (چت) و از طریق صدا (ویس) بصورت آنلاین در حین تدریس در نظر گرفته شده است که باعث تعامل هر چه بیشتر فضای آموزشی می گردد و دیگر دانش ­پذیران نیز می توانند از سوالات و نظرات همکلاسی های خود بهره مند شوند.
  • امکان به اشتراک گذاشتن  فایل صوتی، تصویری و پاورپوینت نیز در نظر گرفته شده است.
  • در مقایسه با زمان رفت و آمد به کلاس­های حضوری، در زمان صرفه جویی می شود.
  • امکان بازبینی جلسه آموزشی از طریق پورتال دانش پذیر
  • کاهش هزینه های رفت و آمد و کاهش آلودگی هوا

مزایا کلاس های آنلاین نسبت به ویدئوهای از پیش ضبط شده: 

  • در دوره­ های آموزشی آنلاین شما با استاد تعامل دارید. می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و از سوالات همکلاسی ­های خود و پاسخ استاد مطلع گردید اما در ویدئوهای آفلاین (ضبط شده) این ارتباط یک طرفه است
  • در دوره ­های آموزشی مجازی اگر شما با مشکلی مواجه شوید به راحتی و در کوتاه ترین زمان مشکل شما توسط استاد برطرف خواهد شد اما در ویدئوهای آفلاین ضبط شده این امکان  فراهم نیست و ممکن است شما را از ادمه آموزش  مایوس کند.
  • در دوره های نرم­ افزاری غیرحضوری استاد بر تمرین­ هایی که تعریف کرده است نظارت دارد و این سبب می­ شود که اگر بخشی را اشتباه کرده باشید به اشتباه خود پی ببرید و از آن به بعد روش درست و اصولی را انجام دهید، در حالیکه در ویدئوهای ضبط شده کنترلی بر نحوه مدلسازی نیست.

 

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها