تحلیل گر تکنیکال و معامله گر بورس

دوره تحلیل و معامله گری بورس

تحلیل گر تکنیکال و معامله گر بورس یکی از دوره های کاربردی در زمینه مدیریت بازارهای بین المللی است. تحلیلگر تکنیکال بورس شخصی است که از نمودارهای مرتبط با قیمت ها، روند آتی آنها را در آینده پیش بینی کند.

تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال روشی جهت بررسی وضعیت گذشته و پیش بینی قیمت ها در آینده است. در این روش تحلیلی می توان با بررسی نواسانات بازار، حجم معاملات و عرضه و تقاضا شرایط قیمت سهام در آینده را پیش بینی نمود. اساس این روش بر پایه نمودار قیمت است.

این روش فقط برای بازار بورس کاربرد ندارد بلکه در تمامی بازارهای سرمایه از جمله بازار سکه، دلار و …  کاربرد دارد. همچنین تحلیل تکنیکال برای بازارهای جهانی نظیر فارکس کارآمد است.

تحلیل تکنیکال در بورس جهت تحلیل سهام ها و پیش بینی آینده سهام در بازار بورس است که بر اساس نتایج بدست آمده از این روش، سهام های شرکت هایی که در وضعیت مناسبی قرار دارند شناسایی می شود که گزینه مطلوبی جهت سودآوری سرمایه است. از سوی دیگر با خرید سهام بر اساس نتایج این نوع روش تحلیلی، در زمان سقوط سهام بازار بورس از زیان های سنگین و جبران ناپذیر مصون خواهید بود.

هدف دوره:

تحلیل تکنیکال بورس یکی از تخصص های لازم در بازار بورس است و آشنایی با مفاهیم تکنیکال در بازارها، تحلیل چارت ها و تشخیص روند بازار از اهداف اصلی برگزاری دوره تحلیل گر تکنیکال و معامله گر حرفه ای بورس است.

سرفصل دوره تحلیل گر تکنیکال و معامله گر بورس

  1. آشنایی با کلیه مفاهیم و ساز و کار بازار بورس ایران
  2. فلسفه تحلیل تکنیکال و فاندامنتال
  3. آشنایی با نحوه نصب نرم افزار مفید تریدر و استفاده از آن
  4. ساختار نمودارها
  5. مفاهیم مقدماتی روند
  6. الگوهای مهم بازگشتی و ادامه دهنده
  7. میانگین های متحرک
  8. اسیلاتورهای مهم در تحلیل تکنیکال
  9. آموزش اندیکاتور ایچیموکو از مقدماتی تا پیشرفته
  10. نظریه اموج الیوت
  11. تکنیک های تابلو خوانی
  12. مدیریت مالی و تاکتیک های معامله
  13. جمع بندی مباحث قبل و استفاده از آنها برای انجام معامله صحیح

مخاطبین تحلیل گر تکنیکال و معامله گر بورس:

مخاطبین این دوره کلیه علاقه مندان به بازار سرمایه و بازار بورس است که مایل هستند به عنوان یک کسب و کار و منبع درآمد پایدار در این حوزه فعالیت داشته باشند.

گواهینامه دوره تحلیل گر تکنیکال بورس

علاقه مندان به شرکت در این دوره با حضور در کلاس های حضوری و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند.

دوره های مرتبط

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رزرو دوره