تعمیر و عیب یابی مشعل گازی

دوره تعمیرات مشعل گازی

مشعل دستگاهی است که انرژی سوخت گاز، گازوئیل را به انرژی گرمایی تبدیل می کند. مشعل ها بر اساس ظرفیت گرمایشی و سوخت مصرفی انتخاب می شوند. مشعل جهت گرمایش دیگ بخار و دیگ های فولادی مورد استفاده قرار می گیرد. طرز کار این دستگاه ها به این صورت است که سوخت مصرفی در محفظه احتراق با ایجاد جرقه، حرارت مورد نیاز را به صورت شعله به داخل کوره هدایت می کند.مشعل ها با توجه به سوخت مصرفی به سه دسته مشعل های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز تقسیم بندی می شود. از جمله قطعات مشعل فیلتر سوخت، شیر برقی، پرشر سوئیم گاری و هوا ، سیستم جرقه زنی است.

هدف دوره:

هدف از برگزاری دوره تعمیر و عیب یابی مشعل گازی تسلط بر عیب یابی، رفع و تنظیم مشعل ها، آشنایی با روش های صحیح پایش عملکرد، نگهداری مشعل ها و پرورش تکنسین های مجرب برای ورود به بازار می باشد.

سرفصل دوره تعمیر و عیب یابی مشعل گازی

  1. آشنایی با انواع سوخت
  2. آشنایی با انواع مشعل ها
  3. آشنایی با ظرفیت مشعل ها و نحوه انتخاب آنها
  4. آشنایی با قطعات و نحوه کار هر کدام از آنها
  5. راه اندازی، تنظیم و عیب یابی مشعل ها

مخاطبین دوره :

مخاطبین دوره تعمیر و عیب یابی مشعل گازی اپراتورهای موتورخانه، تعمیرکاران ، شرکت های تعمیر و نگهداری، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته تاسیسات که تمایل دارند در حرفه خود حرفه ای شوند، هستند.

گواهینامه دوره

علاقه مندان به شرکت در دوره نصب و تعمیر مشعل گازی با حضور در کلاس های حضوری و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند.

دوره های مرتبط

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثبت نام دوره