دوره بازاریابی و فروش
امروزه بازاریابی به عنوان مهمترین عملکرد هر کسب و کار شناخته می شود و فعالیت مؤثر در این حوزه سبب موفقیت در کسب و کارها می شود. مدیر بازاریابی و فروش با تجزیه و تحلیل داده های بازار، انتخاب استراتژی مناسب و برنامه ریزی و سازماندهی فعالیت های فروش افزایش فروش و به تبع آن موفقیت مجموعه می گردد .
سرفصل دوره مدیر بازاریابی و فروش
- تشریح نحوه تحلیل بازار از طریق آمار (داده های اولیه و ثانویه)
- اصول برنامه ریزی واحد بازاریابی و فروش (برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی)
- نحوه انتخاب، بکارگیری و برنامه ریزی آموزش نیروهای متخصص بازاریابی و فروش
- تدوین برنامه ارتباطات و تبلیغات با هماهنگی روابط عمومی سازمان
- تقسیم بندی، هدفگذاری و جایگاه یابی (STP) و تدوین هدف های فروش
- طراحی کمپین های فروش و بازاریابی و بازخوردگیری از آن ها
- باز طراحی و اصلاح برنامه های تدوین شده بازاریابی فروش بر اساس نتایج گزارشات و تحلیل ها
مخاطبین دوره آموزش بازاریابی:
مدیران و کارشناسان واحد فروش، فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریاب ها، فروشندگان حضوری، MBA و سایر علاقمندان به فعالیت در حوزه بازاریابی و فروش مخاطبین این دوره هستند.
گواهینامه
علاقه مندان به شرکت در در دوره مدیر بازاریابی و فروش با حضور در کلاس های حضوری و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند.