مدیر بازاریابی و فروش

دوره بازاریابی و فروش

امروزه بازاریابی به عنوان مهمترین عملکرد هر کسب و کار شناخته می شود و فعالیت مؤثر در این حوزه سبب موفقیت در کسب و کارها می شود. مدیر بازاریابی و فروش با تجزیه و تحلیل داده های بازار، انتخاب استراتژی مناسب و برنامه ریزی و سازماندهی فعالیت های فروش افزایش فروش و به تبع آن موفقیت مجموعه می گردد .

سرفصل دوره مدیر بازاریابی و فروش

  1. تشریح نحوه تحلیل بازار از طریق آمار (داده های اولیه و ثانویه)
  2. اصول برنامه ریزی واحد بازاریابی و فروش (برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی)
  3. نحوه انتخاب، بکارگیری و برنامه ریزی آموزش نیروهای متخصص بازاریابی و فروش
  4. تدوین برنامه ارتباطات و تبلیغات با هماهنگی روابط عمومی سازمان
  5. تقسیم بندی، هدفگذاری و جایگاه یابی (STP) و تدوین هدف های فروش
  6. طراحی کمپین های فروش و بازاریابی و بازخوردگیری از آن ها
  7. باز طراحی و اصلاح برنامه های تدوین شده بازاریابی فروش بر اساس نتایج گزارشات و تحلیل ها

مخاطبین دوره آموزش بازاریابی:

مدیران و کارشناسان واحد فروش، فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریاب ها، فروشندگان حضوری، MBA و سایر علاقمندان به فعالیت در حوزه بازاریابی و فروش مخاطبین این دوره هستند.

گواهینامه

علاقه مندان به شرکت در در دوره مدیر بازاریابی و فروش با حضور در کلاس های حضوری و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند.

دوره های مرتبط

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رزرو دوره