مدیر بازاریابی و فروش

امروزه بازاریابی به عنوان مهمترین عملکرد هر کسب و کار شناخته می شود و فعالیت مؤثر در این حوزه سبب موفقیت در کسب و کارها می شود. مدیر بازاریابی و فروش با تجزیه و تحلیل داده های بازار، انتخاب استراتژی مناسب و برنامه ریزی و سازماندهی فعالیت های فروش افزایش فروش و به تبع آن موفقیت مجموعه می گردد .

سرفصل دوره مدیر بازاریابی و فروش:

  • تشریح نحوه تحلیل بازار از طریق آمار (داده های اولیه و ثانویه)
  • اصول برنامه ریزی واحد بازاریابی و فروش (برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی)
  • نحوه انتخاب، بکارگیری و برنامه ریزی آموزش نیروهای متخصص بازاریابی و فروش
  • تدوین برنامه ارتباطات و تبلیغات با هماهنگی روابط عمومی سازمان
  • تقسیم بندی، هدفگذاری و جایگاه یابی (STP) و تدوین هدف های فروش
  • طراحی کمپین های فروش و بازاریابی و بازخوردگیری از آن ها
  • باز طراحی و اصلاح برنامه های تدوین شده بازاریابی فروش بر اساس نتایج گزارشات و تحلیل ها

مخاطبین دوره آموزش بازاریابی:

مدیران و کارشناسان واحد فروش، فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، بازاریاب ها، فروشندگان حضوری، MBA و سایر علاقمندان به فعالیت در حوزه بازاریابی و فروش مخاطبین این دوره هستند.

گواهینامه دوره :

علاقه مندان به شرکت در در دوره مدیر بازاریابی و فروش با حضور در کلاس های حضوری/آنلاین و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند.

جزئیات دوره

شهریه دوره:1,125,000

مدرسدکتر مختاری

تاریخ شروع دوره1400-02-11

مدت زمان24

روزهای برگزاریروزهای زوج

ساعت برگزاری17 الی 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *