نصب، تعمیر و راهبری چیلر تراکمی

دوره تعمیر چیلر تراکمی

دوره آموزش تخصصی نصب، تعمیر و راهبری چیلر تراکمی  یکی از دوره های ویژه بازار کار دپارتمان مهندسی مکانیک و تأسیسات آموزشگاه سنجش پارسیان است. این دوره به صورت کاملا عملی و کاربردی است. پس از طراحی چیلر تراکمی نصب، تعمیرات و راه اندازی چیلر تراکمی بسیار حائز اهمیت است.

چیلر تراکمی چیست؟

چیلر به معنای وسیله سرد کننده آب است که با این وسیله می توان دمای یک سیال مانند آب را به مقدار مورد نظر کاهش داد. این سیال جهت سرد کردن هوا یا دستگاه های فن کوئل مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از چیلرها در تهویه مطبوع، خنک سازی فضاهای مختلف و مصارف صنعتی مرسوم است. چیلرها به دو نوع تراکمی و جذبی تقسیم بندی می شوند.

چیلر تراکمی از چرخش سیال در داخل سیستم، حرارت را از محیط جذب می کند که سبب سرد شدن فضا مورد نظر می شود. در سیستم چیلر تراکمی با ایجاد فشار در دو سوی جریان سیال، تراکم توسط دستگاه کمپرسور انجام می پذیرد. هر چرخه تراکمی بر پایه عملکرد چهار بخش کمپرسور، کندانسور چیلر، شیر انبساط حرارتی  است و برج خنک کننده از تجهیزات جانبی جهت خنک کردن آب خروجی از کدانسور است.

سرفصل دوره نصب، تعمیر و راهبری چیلر تراکمی

  1. تحلیل مدار مکانیکی، هیدرولیکی چیلر تراکمی
  2. تحلیل مدار فرمان و قدرت چیلر تراکمی در ظرفیت های مختلف
  3. تنظیم،تست کنترل کننده های مکانیکی و الکتریکی
  4. راه اندازی،سرویس و اسیدشویی چیلرهای تراکمی
  5. عیب یابی مکانیکی و الکتریکی چیلرهای تراکمی

گواهینامه دوره آموزش چیلر تراکمی

علاقه مندان به شرکت در این دوره با حضور در کلاس های حضوری و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند.

دوره های مرتبط

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رزرو دوره