آموزش نصب و تعمیر کولر گازی

آموزش نصب و تعمیر کولر گازی

دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی و سرویس و راه اندازی آن یکی از دوره های ویژه بازار کار و پرطرفدار دپارتمان مهندسی مکانیک و تأسیسات آموزشگاه سنجش پارسیان است. امروزه کولرهای گازی به دلیل عملکرد و بازدهی که دارد به نسبت دیگر وسایل سرمایشی از قبیل پنکه، کولر آبی بسیار رایج بوده و فضای مطبوع‌تری را در محیط ایجاد می‌کند. این دستگاه‌ها در ظرفیت‌های مختلف برای فضاهای مسکونی، اداری و تجاری استفاده می‌شود.

از آنجا که کولرهای گازی جز دسته‌بندی سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی و سبک محسوب می‌شوند، این دوره کاربردی زمینه ورود علاقه‌مندان به حرفه تعمیرات دستگاه‌های تهویه مطبوع با ظرفیت بالاتر از قبیل چیلر را نیز فراهم می‌سازد. شرکت کنندگان در پایان این دوره به صفر تا صد نکات تعمیر و نصب و راه اندازی کولرهای گازی از قبیل لوله‌کشی، شارژ گاز، عیب یابی قطعات مسلط خواهند شد.

سرفصل دوره نصب، راه اندازی و تعمیر انواع کولر گازی

  1. آشنایی با مفاهیم تهویه مطبوع و موارد فیزیکی گرما و سرما
  2. آشنایی با سیکل تبرید تراکمی در کولر گازی
  3. آشنایی با انواع کولرهای گازی
  4. نحوه نصب و راه اندازی کولرهای گازی
  5. شارژ گاز، وکیوم، شستشو با ازت، تست فشار
  6. عیب یابی یونیت داخلی و خارجی و رفع عیب
  7. آشنایی با دستگاه های اینورتر، نصب و راه اندازی و تست برد اینورتر

هدف دوره نصب و تعمیر کولر گازی

توانایی تعمیر و عیب یابی و سرویس انواع دستگاه‌های کولرهای گازی از قبیل معمولی و اینورتر از اهداف اصلی برگزاری دوره نصب و تعمیر کولرگازی است. کارآموزانی که در دوره آموزش نصب و تعمیرات کولرگازی سنجش پارسیان شرکت می‌کنند با تکیه بر کامل‌ترین ساعت آموزش و تدریس توسط اساتید مجرب و فعال در این حوزه و آموزش با دستگاه‌های به‌روز در کارگاه مجهز موسسه می‌توانند حضور موفقی در بازار تاسیسات مشهد و سراسر کشور داشته باشند.

در پایان دوره و پس از قبولی در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای گواهینامه معتبر آموزش تعمیرات کولرگازی فنی و حرفه‌ای را دریافت خواهید کرد که قابل ترجمه رسمی و بین المللی است.

مباحث آموزشی این دوره طوری تدوین شده است که بدون داشتن مدرک و تجربه قبلی در حوزه تعمیر و سرویس کولرگازی می‌توانید در این دوره شرکت نمایید و پس از پایان دوره در این حوزه مشغول به فعالیت شوید. شایان ذکر است بر اساس قوانین فنی و حرفه ای حداقل سن برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای 13 سال است و محدودیت سنی دیگر از سوی این سازمان اعلام نشده است

گواهینامه دوره تعمیرات کولرگازی فنی و حرفه ای

علاقه مندان به شرکت در دوره آموزش صفر تا صد کولر گازی با حضور در کلاس های حضوری و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند. همچنین با گواهینامه مهارت فنی حرفه قادر به اخذ جواز کسب و نمایندگی خواهند بود.

سوالات متداول

در دوره نصب و تعمیر کولرگازی با چه برندهایی آموزش داده می شود؟

در این دوره با برندهای مختلف از قبیل ال جی، هایسنس و ... آموزش خواهید دید که پایه برندهای دیگر نیز از آن مستثنی نیست.

آیا کولرهای گازی اینورتر نیز آموزش داده می شود؟

در دوره تعمیر و سرویس کولر گازی آموزش‌های کولرهای گازی معمولی و اینورتر بصورت کامل فرا خواهید گرفت.

در پایان آموزش تعمیر و عیب یابی کولرگازی می‌توان وارد بازار کار شد؟

آموزش تعمیر کولر اسپلیت و نصب آن با رویکرد ورود به بازار کار است و کارآموزان با مهارتی که در طول دوره کسب می‌کنند و با مشاوره‌ای که از اساتید برای راه اندازی کسب و کار خود می‌گیرند ‌می توانند بعد از پایان دوره وارد بازار کار شوند.

آیا شهریه دوره تعمیرات کولرگازی بصورت اقساط هم قابل پرداخت است؟

بله، بصورت اقساط نیز می‌توانید در دوره شرکت نمایید و در صورت پرداخت نقدی از تخفیفات آن بهره‌مند گردید.

آیا دوره نصب و تعمیر کولرگازی درآمد خوبی دارد؟

این رشته یکی بهترین از شاخه‌های فنی و خدماتی است که با توجه به آنکه استفاده از این دستگاه ها رو به افزایش است، بازار کار مطلوبی دارد و برای این حوزه هیچ محدودیت زمانی و درآمدی وجود ندارد.

آموزش تعمیرات کولرگازی (اسپلیت) در مشهد

در عصر حاضر کولرگازی به یکی از مهم ترین وسایل رفاهی در منازل و محل‌های کار تبدیل شده است. توانایی نصب و تعمیر کولر گازی نه تنها می‌تواند به عنوان یک مهارت شغلی مورد استفاده قرار گیرد، بلکه به عنوان یک دانش فنی برای خانواده ضروری می‌باشد. در دوره آموزشی تعمیرات کولرگازی (اسپلیت) شما به اصول و مراحل کلیدی نصب، تعمیر و عیب یابی کولر گازی مسلط خواهید شد.

بازار کار تعمیرات کولر گازی

با توجه به آنکه امروزه استفاده از دستگاه‌های کولرگازی رشد روز افزونی داشته و بیشتر از کولرهای آبی استفاده می‌شود لذا برای رفع مشکلاتی از قبیل تعمیر، شارژ گاز کولر، سرویس و… نیازمند متخصص حرفه‌ای است. پس از پایان دوره نصب و تعمیر اسپلیت، شما به عنوان یک تکنسین حرفه‌ای در زمینه کولرگازی مهارت‌های لازم را کسب خواهید کرد و به شما در کسب درآمد و پیدا کردن فرصت‌های شغلی کمک می‌کند.

این حرفه به دلیل آنکه در مدت زمان کوتاهی امکان دستیابی به درآمد بسیار خوب را دارد جزء مشاغل پردرآمد حوزه فنی می‌باشد. این شغل در طول سال مخصوصا در تابستان و ماه‌های گرم سال، بازار کار پربازده‌ای دارد.

برخی از فرصت‌های شغلی که پس از اتمام دوره می‌توانید مشغول به فعالیت شوید:

  • تعمیر کولرگازی: به عنوان تکنسین فنی تعمیر کولرگازی در کارگاه‌ها، مراکز خدمات فنی، یا به صورت مستقل کار کنید.
  • نصب و سرویس اسپلیت: با اخد مدرک فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های نصب کولرگازی که در طول دوره کسب کردید می‌توانید برای کد نصب شرکت‌های رسمی اقدام نمایید و در نصب و سرویس کولرگازی در پروژه های مسکونی و تجاری مشارکت داشته باشید
  • فروش و خدمات پس از فروش: پس از گذراندن این دوره و اخذ مدرک پایان‌دوره برای اخذ نمایندگی و جواز کسب می توانید اقدام نمایید.

بهترین آموزشگاه تعمیرات کولر گازی مشهد

آموزشگاه سنجش پارسیان با بیش از 14 سال سابقه درخشان و برگزاری بیش از 110 دوره در زمینه آموزش تعمیرات کولرگازی در مشهد آماده خدمت‌رسانی به کارآموزان عزیز می‌باشد. با توجه به آنکه اساتید مجرب این دوره از فعالان این حوزه هستند به شما کمک می‌کنند تا به یک متخصص و تکنسین حرفه‌ای در زمینه تعمیر و عیب یابی کولر گازی شوید.

در طول این دوره مهارت‌های عملی و دانش علمی مرتبط با تعمیرات، نصب، قطعه‌شناسی، ابزار شناسی و عیب‌یابی اسپلیت‌های معمولی و اینورتر بصورت جامع آموزش خواهید دید و مواردی از قبیل جوشکاری شارژ گاز و سرویس را نیز برای انواع این دستگاه‌ها انجام خواهید داد.

اگر به دنبال حرفه‌ای پر درآمد در زمینه تاسیسات هستید با توجه به سرفصل‌های دوره نصب و تعمیر کولر گازی (اسپلیت) مباحث آموزشی با رویکرد ورود به بازار کار و جهت تقویت مهارت‌های شما تدوین شده و در پایان آن مدرک فنی و حرفه ای دریافت خواهید کرد.

مخاطبین دوره نصب و تعمیر کولر گازی در مشهد

شرکت در دوره نصب تعمیر و عیب یابی کولرگازی نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد. مهارت‌ها، تکنیک‌‌ها و فنون تعمیر، عیب یابی و نصب از پایه تا پیشرفته بیان می‌شود که باعث تسلط کارآموز می‌شود. این دوره مناسب افرادی که به دنبال یادگیری مهارت تخصصی جهت ورود به بازار کار پر درآمد ایران و افزایش امتیاز مهاجرتی هستند، است.

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی: دانشجویانی که در کنار تحصیل خود قصد دارند مهارت عملی کسب کنند و به کسب درآمد برسند و همچنین فارغ‌التحصیلانی که مهارت های تئوری را در دانشگاه کسب کردند و با دانش عملی که در کلاس‌های تعمیرات کولرگازی مشهد کسب می‌کنند مشغول به فعالیت در این حوزه شوند.
  • بازنشستگان: بازنشستگانی که قصد دارند بصورت پاره وقت به عنوان یک درآمد کناره وارد حوزه تاسیساتی شوند.
  • تکنسین‌های فنی: افرادی که در این حوزه بصورت تجربی و یا حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستند و قصد دارند دانش، تخصص و مهارت فنی را ارتقا دهند.
  • افرادی که در کنار شغل اصلی خود به دنبال یک شغل دوم پردرآمد هستند.
  • افرادی که با گذراندن دوره نصب و تعمیر کولرگازی قصد دارند جهت اخذ جواز کسب، نمایندگی و کد نصب اقدام کنند.

دوره های مرتبط

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سلامی
سلامی
3 ماه قبل

ممنون، از دوره تعمیرات اسپیلتی که شرکت کردم خیلی راضی بودم

مهسا کریمی
1 ماه قبل
عباسی
عباسی
22 روز قبل

دستتون درد نکنه. از کیفیت آموزش و استادتون خیلی راضی هستم و به نظرم بهترین آموزشگاه تعمیرات کولرگازی در مشهد هستین

ثبت نام دوره