دوره آموزش نقشه برداری با دوربین توتال

دوره نقشه برداری با دوربین توتال استیشن

نقشه برداری یکی از شاخه های مهندسی است که بطور مستقل بازار کار خوبی را به خود اختصاص داده است. مهندسین نقشه بردار از مهم‌ترین اعضای کارگاه‌های پروژه های مهندسی و عملیات‌های عمرانی از قبیل راهسازی، خطوط انتقال نیرو، ساختمان‌سازی، سدسازی و … هستند. از اینرو آموزشگاه سنجش پارسیان دوره آموزش نقشه برداری با دوربین توتال را در مشهد بصورت کاملا عملی و کاربردی جهت آمادگی کامل متقاضیان برای ورود به بازار کار برگزار می کند.

عملیات نقشه‌برداری به دو بخش کلی برداشت و محاسبه و ارائه نتایج تقسیم بندی می شود. در بخش برداشت از دستگاه هایی نظیر توتال استیشن، GPS، تئودولیت و … استفاده می شود و نتایج بصورت نقشه و جدول ارائه می شود.

توتال استیشن ها پرکاربردترین دستگاه برای نقشه برداری در ایران و سراسر دنیا است. این دستگاه ها قابلیت های فراوان و کاملی در انواع زمین ها جهت نقشه برداری دارد. با آموزش نقشه برداری در مشهد با دوربین توتال قادر خواهید بود در تمامی پروژه های مهندسی و عمرانی به عنوان نقشه بردار مشغول به فعالیت شوید و از سوی دیگر مدیران پروژه های عمرانی تمایل به استفاده از نیروهای متخصصی دارند که علاوه بر تسلط به فعالیت اجرایی به نقشه برداری نیز تسلط داشته باشند.

سرفصل دوره نقشه برداری مشهد

  1. آشنایی با اصول و مفاهیم نقشه برداری
  2. استقرار و سانتراژ دستگاه
  3. وارد کردن تنظیمات ابتدایی و تصحیحات جوی
  4. ایجاد Job و مدیریت آن
  5. ایجاد و مختصات دهی به نقاط کنترل
  6. آشنایی با برنامه ترفیع و توجیه دوربین (Free Station)
  7. برداشت نقاط (Surveying)
  8. پیاده کردن نقاط با برنامه Stake Out,Setting Out
  9. پیاده کردن نقاط با استفاده خط و قوس مرجع (Reference Line, Reference Curve)
  10. طول یابی، اختلاف ارتفاع و شیب بین نقاط با استفاده از Tie Distance
  11. ارتفاع نقاط دور از دسترس (Remote Hight)
  12. محاسبه مساحت و حجم (Area & Volume)
  13. انتقال نقاط از دوربین به کامپیوتر و بالعکس
  14. انتقال نقاط از دوربین و انتقال به نرم افزارهای طراحی AutoCAD و Civil 3D
  15. نقشه برداری کارگاهی (ساختمانی، معدنی و راه‌سازی)

هدف دوره آموزش نقشه برداری با دوربین توتال:

دوره نقشه برداری با توتال با هدف تربیت نیروهای کارآمد در حوزه نقشه برداری پروژه های مهندسی برگزار می شود. این دوره به نحوی برنامه ریزی شده است که نیاز به پیش زمینه ابتدایی نیست و مباحث نقشه بردار بصورت صفر تا صد آموزش داده می شود.

مخاطبین کلاس نقشه برداری مشهد:

شرکت در دوره نقشه برداری در مشهد بهترین فرصت برای کسب مهارت و ارتقا دانش دانشجویان و مهندسین معماری، عمران، شهرسازی، معدن و تمامی علاقه مندان به فعالیت در حوزه نقشه برداری می باشد.

بازار کار نقشه برداری در مشهد:

متخصصین نقشه برداری علاوه بر نقشه برداری زمینی پروژه های مهندسی و عمرانی می‌توانند در امور دفتری در اداراتی مانند ثبت املاک و اسناد، شهرداری ها، منابع طبیعی و تمامی اداراتی که با داده های مکانی سر و کار دارد مشغول به فعالیت شوند.

گواهینامه دوره نقشه برداری فنی و حرفه ای

علاقه مندان به شرکت در کلاس نقشه برداری مشهد با حضور در کلاس های حضوری و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی و بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند.

دوره های مرتبط

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثبت نام دوره