دوره مراقبت از پوست (مشاوره پوست و مو)

دوره مراقبت از پوست (مشاوره پوست و مو)

امروزه افرادی که به دنبال زیبایی و بهبود ظاهر خود هستند، داشتن یک پوست سالم، درخشان و زیبا دغدغه اصلی آنها است. از آنجا که پوست و مو یکی از عوامل اصلی ظاهر هر شخص است، نیازمند مراقبت و توجه ویژه ای است. در دوره مراقبت از پوست و مو، شما با ساختار و آناتومی پوست و مو و انواع آن آشنا خواهید شد و بصورت جامع تکنیک هایی جهت شادابی، جوانسازی پوست و راه های درمانی به همراه اصول مشاوره پوست و مو آموزش داده می شود. دوره آموزش مراقبت از پوست و مو بصورت کاربردی و با رویکرد ورود به بازار کار برگزار می شود که می توانید با هر مدرک تحصیلی در این دوره شرکت نمایید. این دوره برای افرادی که به بهبود سلامت پوست و مو خود اهمیت می دهند و علاقه مند به کسب دانش تخصصی و فعالیت در حوزه پر درآمد زیبایی و پوست می باشند توصیه می شود. در پایان این دوره پس از قبولی در آزمون مدرک بین المللی مراقبت از پوست  فنی و حرفه ای را دریافت خواهید کرد که قابل ترجمه رسمی است.

سرفصل دوره آموزش مراقبت از پوست

  1. آنالیز و آناتومی پوست و مو
  2. هیدراتاسیون و پاکسازی پوست
    1. تشریح علل خشکی پوست و آشنایی با انواع کرم مرطوب کننده پوست
    2. تشریح علل ایجاد آکنه و جوش های صورت
    3. ماساژ صورت و رفع خطوط پوست
  3. آشنایی با انواع بیماری های پوست
    1. آشنایی با انواع چین و چروک و نحوه درمان و پیشگیری آن
    2. آشنایی با انواع لک های پوستی و نحوه درمان و پیشگیری آن
    3. آشنایی با عوامل پیری پوست و درمان آن
  4. شناخت انواع پوست (پوست خشک و چرب)
  5. آموزش نحوه مشاوره پوست و مو
  6. طریقه صحیح استفاده از محصولات بهداشتی
  7. آشنایی با اصطلاحات درج شده بر روی بسته بندی

سرفصل کلاس مراقبت از پوست و مو بر اساس استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای و با رویکرد ورود به بازار کار تدوین شده است. در پایان این دوره 24 ساعته شما می توانید به عنوان یک مشاور پوست و مو در زمینه استفاده صحیح از محصولات پوستی و شناخت روتین های پوستی مختلف افراد را راهنمایی کنید تا در کمترین زمان به بهترین نتیجه دست یابد. از سوی دیگر پوست و مو در طول روز در معرض خطر عواملی چون اشعه خورشید، آلودگی هوا، استرس قرار دارد که با دانشی که از این دوره کسب خواهید کرد می توانید پوستی شفاف و شاداب برای خود به ارمغان آورید.

شرایط شرکت در دوره مراقبت از پوست (مشاوره پوست و مو)

شرکت در این دوره به مدرک تحصیلی نیاز دارد و برای عموم آزاد است (بر اساس قوانین سازمان فنی و حرفه ای، حداقل سن برای شرکت در دوره آموزشی مراقبت از پوست فنی و حرفه ای، 13 سال اعلام شده است). کلاس ها عموما بعد از ظهر طی جلسات دو ساعته برگزار می شود

مدرک فنی و حرفه ای مراقبت پوست

دانش آموختگان پس از گذراندن این دوره و شرکت در آزمون های پایان دوره فنی و حرفه ای، مدرک بین المللی مراقبت از پوست سازمان فنی و حرفه ای کشور که قابل ترجمی رسمی است را دریافت می کنند.

سوالات متداول آموزش مراقبت از پوست

در کلاس های مراقبت از پوست چه چیزی یاد می گیریم؟

این دوره بر اساس سرفصل های استاندارد فنی و حرفه ای در حوزه آموزش اسکین کر تدوین شده است. در این دوره آناتومی پوست و مو، ماساژ تخصصی پوست، هیدراتاسیون و پاکسازی پوست، انواع بیماری ها و راه های درمان آن بیان می گردد و اصول اینکه چگونه مشاور پوست و مو شوید، آموزش داده می شود.

پس از آموزش، مدرک رسمی ارائه می شود؟

پس از پایان آموزش و قبولی در دو آزمون تئوری و عملی سازمان فنی و حرفه ای کشور، مدرک دوره مراقبت از پوست فنی و حرفه ای دریافت خواهید کرد. شایان ذکر است مدارک فنی و حرفه ای قابل ترجمه رسمی و بین المللی است که علاوه بر بازار کار ایران برای مهاجرت و افزایش امتیاز مهاجرتی کارآمد است.

پس از شرکت در دوره مراقبت از پوست فنی و حرفه ای مشهد، می توان در بازار کار مشغول شد؟

با دانشی که از آموزش مراقبت از پوست و مو کسب می کنید می توانید در شادابی و جوانسازی پوست خود اقدام نمایید. از سوی دیگر پس از دریافت مدرک فنی و حرفه ای می توانید در بخش لاین آرایشی و بهداشتی (مشاور پوست و مو داروخانه)، کلینیک های زیبایی، سالن های آرایش و پیرایش فعالیت کنید.

هزینه دوره های اسکین کر (مراقبت از پوست) چقدر است؟

شهریه آموزش مشاوره پوست و مو (آموزش اسکین کر)، 2.300.000 تومان است که بصورت اقساط نیز می توانید پرداخت کنید. شرایط اقساط این دوره به اینصورت است که نصف شهریه را ابتدا بایستی پرداخت نمایید و مابقی تا قبل از جلسه پنجم بصورت تعهدی بصورت تعهدی (بدون ارائه چک و سفته) بایستی پرداخت گردد.

دوره مراقبت پوست و مو برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت در این دوره برای عموم آزاد است و با هر مدرک تحصیلی و بدون محدودیت سنی می توانید در این دوره شرکت نمایید. این دوره برای کسانی که سلامت پوست و مو برایشان حائز اهمیت است و در این حوزه فعال هستند و قصد ارتقا دانش فنی و تخصصی خود را دارند و همچنین نفراتی که می خواهند در حوزه پر درآمد زیبایی و پوست ورود پیدا کنند، مناسب است.

کلاس مراقبت از پوست

هدف دوره آموزش پوست و مو

هدف از برگزاری دوره آموزش مراقبت از پوست، آموزش و پرورش افراد متخصص در حوزه زیبایی است که توانمندی پاسخگویی به سوالات مشاوره پوست را در زمینه شناخت انواع پوست، بیماری پوستی و راه‌های درمان آن را کسب کنند. این دوره برای ارتقا سطح دانش و مهارت فعالان این حوزه نیز کارآمد است که می‌توانند به پشتوانه آن کیفیت خدمات خود را بهبود بخشند.

مخاطبین دوره

  • افرادی که به دنبال بهبود وضعیت پوست و مو خود هستند و در صدد داشتن پوست صاف و شفافی هستند.
  • افرادی که علاقه‌مند به حوزه پر درآمد زیبایی هستند و قصد ورود به این حوزه را دارند.
  • افرادی که در لاین آرایشی و بهداشتی داروخانه ها مشغول فعالیت هستند و نیازمند ارتقا دانش و مهارت خود هستند.
  • افرادی که به عنوان کارشناس یا مشاور در زمینه زیبایی فعالیت می‌کنند.

لازم به ذکر است حضور و شرکت در دوره برای عموم آزاد است و با هر مدرک تحصیلی و بدون محدودیت سنی می‌توانید در این دوره شرکت نمایید.

دوره مراقبت از پوست با مدرک بین المللی فنی و حرفه ای

کلاس‌های مراقبت از پوست و مو توسط موسسات با گواهینامه‌های مختلف ارائه می‌شود که موسسه سنجش پارسیان زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور است. سرفصل‌های آموزشی این دوره بر اساس استاندارد فنی و حرفه ای تدوین شده است و پس از پایان دوره و قبولی در آزمون‌های تئوری و عملی این سازمان، مدرک دوره مراقبت از پوست فنی و حرفه ای را دریافت خواهید کرد. این مدرک از سوی ارگان دولتی صادر می‌شود که مدرک معتبر و قابل ترجمه رسمی است.

بهترین آموزشگاه مراقبت از پوست و مو در مشهد

آموزشگاه سنجش پارسیان یکی از بهترین آموزشگاه های حوزه مراقبت از پوست در مشهد است. دوره های آموزشی مراقبت از پوست توسط موسسات مختلف با هزینه های گوناگون برگزار می شود که کیفیت آموزش و رضایت دانش آموختگان از دوره اسکین کر بین آموزشگاه ها تمایز ایجاد می کند. دانش آموختگان با شرکت در این دوره توانمندی لازم چگونگی مشاوره پوست و آنالیز پوست و روش های درمان بیماری های پوستی و جوش های صورت را برای هر نوع پوستی کسب خواهند کرد.

دوره های مرتبط

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثبت نام دوره