دوره آموزش پیرایش مردانه درجه 2

آموزش پیرایش مردانه درجه 2

آموزش پیرایش مردانه درجه 2، دوره‌ای جهت ورود به حرفه‌ پولساز آرایشگری است. اگر قصد ورود به شغل آرایشگری مردانه دارید و به دنبال یادگیری اصولی و به روز هستید، شرکت در دوره آموزش آرایشگری مردانه درجه 2 آموزشگاه فنی و حرفه ای سنجش پارسیان به شما توصیه می‌شود.

آرایشگری هنر طراحی و شکل دادن به صورت و سر مشتریان مطابق با سلیقه و فرم صورت آنها است و شما پس از گذراندن دوره و کسب مهارت‌های لازم اعم از تکنیک‌ها و اصول کوتاهی و آرایشگری در این حرفه رو به رشد مسلط می‌شوید و می‌توانید بهترین گزینه را آنها پیشنهاد کنید.

سرفصل دوره آموزش پیرایش مردانه درجه 2

  1. تشریح مبانی آرایش و پیرایش مردانه
  2. چهره شناسی
  3. آشنایی با ابزارهای آرایشگری و نحوه کار با آنها
  4. ضدعفونی کردن وسایل
  5. آموزش نحوه کوتاه کردن موی سر با شانه و قیچی
  6. آموزش نحوه کوتاه کردن موی سر با ماشین اصلاح
  7. آموزش اصلاح کلاسیک
  8. فرم دادن و استایل مو

مدرک آرایشگری مردانه فنی حرفه ای

دانش آموختگان پس از گذراندن این دوره و شرکت در آزمون های پایان دوره فنی و حرفه ای، مدرک بین المللی آرایشگری مردانه فنی و حرفه ای کشور که قابل ترجمی رسمی است را دریافت می کنند.

سوالات متداول

آموزش پیرایش مردانه درجه 2 آموزشگاه سنجش پارسیان به صورت حضوری برگزار می‌گردد؟

آموزش آرایشگری مردانه درجه 2 به صورت حضوری طی 100 ساعت در قالب آموزش‌های عملی و تئوری در محیطی مجهز آموزش داده می‌شود.

آموزش پیرایش مردانه درجه 2 پیش نیاز دارد؟

هر فردی با هر نوع مدرک تحصیلی و میزان تجربه در حرفه‌ آرایشگری که حداقل ۱4 سال سن دارد می‌تواند دوره آموزش حرفه‌ای آرایشگری مردانه را شرکت کند و سطح دانش و مهارت خود بیافزاید.

در پایان دوره مدرک بین المللی آرایشگری مردانه ارائه می‌شود؟

طی این دوره تمامی مهارت‌های حرفه آرایش و پیرایش مردانه را کسب خواهید کرد و در پایان دوره مدرک آرایشگری مردانه فنی و حرفه‌ای را دریافت خواهید کرد که با این مدرک می‌توانید برای افزایش امتیاز مهاجرتی و تأسیس آرایشگاه خود اقدام نمایید.

آموزش آرایشگری مردانه درجه 2

آرایشگری مردانه یکی از مشاغل پر درآمد و رو به رشد جهان محسوب می‌شود. از این رو مهارت پیرایش مردانه گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان حیطه آرایش و زیبایی است که تمایل دارند در بلند مدت از جایگاه شغلی خوبی بهره‌مند شوند. آموزش اصولی و کسب مهارت‌های تخصصی زمینه ساز موفقیت در هر حوزه‌ای هست. برای ورود به حرفه آرایشگری نیز توصیه می‌شود دو سطح آموزش پیرایش مردانه درجه 1 و 2 گذرانده شود.

برای جواز کسب و فعالیت در حوزه آرایشگری فرد بایستی آموزش آرایشگری مردانه درجه 2 را در یکی از آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای بگذارند و مدرک آرایشگری مردانه فنی و حرفه ای را دریافت کند.

بازارکار آموزش پیرایش مردانه درجه 2

آرایشگری از شغل‌های پر درآمد با سرمایه کم است. این حرفه نه تنها منسوخ نمی‌شود بلکه امروزه زیر شاخه‌های جدیدتری اعم از لاین گریم و چهره پردازی داماد، درمان، صافی و احیا مو، پاکسازی پوست مردانه و.. به این حرفه اضافه شده است. با آموزش حرفه‌ای آرایشگری مردانه و کسب مدرک پایان دوره می‌توانید آرایشگاه خود را تأسیس کنید و یا در ابتدای کار صندلی یک سالن را اجاره کنید و فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کنید.

تسلط به مباحث پایه همچون آموزش کوتاهی مو و مدل‌های اولیه اصلاح، ساختار مو و پوست و شناخت چهره و … می‌تواند بستر موفقیت را هموار کند. از سوی دیگر فراگرفتن تکنیک‌ها و لاین‌های جدید حرفه آرایشگری مردانه می‌تواند موقعیت مالی عالی را برای شما فراهم کند. شما می توانید با شرکت در دوره آموزش پیرایش مردانه درجه 1 مهارت خود را افزایش دهید و با نرخ‌نامه بیشتری خدمات ارائه دهید.

شما می‌توانید برای فرا گرفتن تکنیک‌ها، لاین‌های جدید و سایر مباحث تخصصی و حرفه‌ای آرایشگری مردانه در آموزش پیرایش مردانه درجه ۱ آموزشگاه سنجش پارسیان به عنوان مجهز ترین مرکز آموزش آرایشگری مردانه در مشهد که به صورت حضوری و عملی برگزار می‌شود ثبت نام کنید.

بهترین آموزشگاه آرایش و پیرایش مردانه در مشهد

آموزشگاه ما همه مباحث مربوط به آرایش و پیرایش مردانه را در کلاس‌های حضوری بر اساس استانداردهای فنی و حرفه‌ای و سرفصل‌های ارائه شده توسط این سازمان، طی 100 ساعت آموزش با رویکرد ورود به بازار کار به طور کامل در اختیار شما دانش آموختگان قرار می‌دهد که سهم به سزایی در موفقیت شما خواهد داشت. همچنین شما در مرکز آموزش آرایشگری مردانه سنجش پارسیان با جدیدترین ابزارآلات آرایشگاهی تکنیک‌های و متدهای استاندارد روز دنیا آرایشگری را آموزش خواهید دید و در پایان دوره آموزش پیرایش مردانه درجه 2 به شما یک مدرک فنی و حرفه‌ای تعلق می‌گیرد.

دوره های مرتبط

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثبت نام دوره