مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری CRM مخفف عبارات Customer Relationship Management است که یکی از مفاهیم مهم در حوزه مدیریت کسب و کار است. این مفهوم به تمامی فرآیندها و فناوری هایی که جهت شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات به مشتریان از سوی شرکت ها و سازمان ها به کار می رود، گفته می شود. در این دوره با مفاهیم کلی و تعاریف بنیادی در حوزه CRM آشنا خواهید شد.

هدف دوره جامع مدیریت ارتباط با مشتری:

فروش موفق محصولات و خدمات یکی از ارکان مهم در موفقیت در کسب و کار است لذا توانایی برقراری ارتباط خوب میان مشتری و فروشنده یکی از برگهای برنده در بازاریابی و مدیریت فروش است. هدف از برگزاری این دوره آن است که راهکارهایی برای حفظ مشتریان و اعتماد سازی و وفاداری نسبت به کسب و کار خود را فرا گیرید و در عمل در کسب و کار خود از مفاهیم سیستماتیک آن بهره ببرید.

سرفصل دوره مدیریت ارتباط با مشتری:

  • اصول سنجش رضايت مشتری
  • اصول امكان سنجی مديريت ارتباط با مشتری
  • نحوه مديريت ارتباط با مشتری تعاملی
  • نحوه مديريت ارتباط با مشتری عملياتی
  • نحوه مديريت ارتباط با مشتری تحليلی
  • توانايی تجزيه و تحليل Profile مشتری بر اساس تكنيك های داده ها
  • توانايی مديريت شكايات مشتريان
  • اصول سنجش رضايت از پاسخگويی به شكايات مشتريان
  • توانايی پياده سازی مديريت ارتباط با مشتری
  • توانایی ارزیابی اثر بخشی CRM با استفاده از BSC
  • توانایی مدیریت استراتژی های CRM در سازمان

مخاطبین دوره:

کلیه مشاوران مالی و اقتصادی، مدیران سازمان ها و مسئولین بخش فروش و روابط عمومی شرکت های خدماتی، تولیدی که با مصرف کننده در ارتباط هستند و همچنین کلیه شرکت های دولتی و خصوصی که درنظر دارند وضعیت مشتری مداری مجموعه خود را رصد کنند، مخاطبین دوره CRM هستند.

گواهینامه دوره CRM:

علاقه مندان به شرکت در این دوره با حضور در کلاس های حضوری/آنلاین و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند.

جزئیات دوره

شهریه دوره:715,000

مدرسگروه اساتید دپارتمان مدیریت

تاریخ شروع دوره1400-02-19

مدت زمان16

روزهای برگزاریروزهای فرد

ساعت برگزاری15 الی 18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *