شبیه سازی با نرم افزار Aspen Plus

دوره اسپن پلاس Aspen Plus

دوره آموزشی شبیه سازی با نرم افزار Aspen Plus یکی از دوره های نرم افزاری دپارتمان مهندسی شیمی آموزشگاه سنجش پارسیان است. نرم افزار Aspen Plus یکی از محصولات شرکت AspenTech است که بخش عمده ای از نیازهای مهندسین شیمی‌ و مهندسین مکانیک را برآورده می‌نماید.

اسپن پلاس ( Aspen Plus) قدرتمندترین نرم افزار در زمینه طراحی، اجرا، بهینه سازی امکانات تولید سودآور و ایمن و شبیه سازی واحدهای فرآیندی، نیروگاهی و مخازن طبیعی نفت و گاز می‌باشد. نقطه قوتی که این نرم افزار را نسبت به سایر نرم افزارها متمایز می­کند قابلیت شبیه سازی سیستم‌های پلیمری و همچنین مجموعه‌ای از ابزارها را برای ساخت و بهینه‌سازی مدل‌های پردازشی شامل ویژگی‌های فیزیکی، فرآیندهای گازها جامدات و مایعات, مدلسازی معادلات و الکترولیت‌های پیشرفته، فراهم می‌آورد. این امر بهبود افزایش دقت مدل‌سازی فرآیندهای شیمیایی را تضمین می‌کند.

هدف دوره شبیه سازی با نرم افزار Aspen Plus:

توانایی بررسی شبیه‌سازی فرآیند صنایع مختلف تولیدی نفت، گاز و شیمیایی در بهینه کردن طرح با بهره گیری از نرم افزار Aspen Plus از اهداف شاخص دوره آموزش نرم افزار اسپن پلاس می باشد.

سرفصل دوره

  1. آشنایی با ابزارهای شبیه سازی Aspen plus
  2. آشنایی و شبیه سازی تجهیزات فرآیندی
  3. آشنایی و شبیه سازی تجهیزات حرارتی
  4. مدلسازی و شبیه سازی مبدل¬ های حرارتی
  5. مدلسازی و شبیه سازی برج های تقطیر
  6. مدلسازی و شبیه سازی برج های تقطیر غیر ایده آل
  7. شبیه سازی راکتورهای شیمیایی
  8. آشنایی با ابزارهای Model Analysis Tools
  9. آشنایی با مدل های شبیه سازی تجهیزات تغییر دهنده فشار

گواهینامه دوره اسپن پلاس

علاقه مندان به شرکت در این دوره با حضور در کلاس های حضوری و آزمون پایان دوره، مدرک قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور را دریافت می کنند.

دوره های مرتبط

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رزرو دوره