دوره فشرده آموزش مشاور املاک

دوره فشرده آموزش مشاور املاک

آموزشگاه سنجش پارسیان با تکیه بر 10 سال تجربه آموزشی و پیشرو در برگزاری دوره های ویژه بازار کار، برای دفتر داران و مشاورین املاک در سطح استان خراسان رضوی، اقدام به برگزاری دوره فشرده آموزش مشاور املاک به صورت کاملا کاربردی و مهارتی نموده است. در دوره فشرده آموزش مشاور املاک، نکات کلیدی و طلایی مباحث عمومی، فنی و حقوقی حرفه معاملات املاک بیان می گردد.

دوره فشرده آموزش مشاور املاک

معرفی شغل مشاور املاک :

مشاور املاک یک شغل پر درآمد و سود آور است. موفقیت در این حوزه با آشنایی کامل به بخش های مختلف این حرفه، توانایی ارتباط مطلوب و اثرگذار به همراه تطبیق منافع فروشنده و خریدار امکان پذیر خواهد بود. با شرکت در دوره فشرده آموزش مشاور املاک در مشهد و کسب مهارت ها و دانش های لازم می توانید از درآمد قابل توجهی برخوردار شوید.

هدف دوره فشرده آموزش مشاور املاک:

هدف از برگزاری دوره فشرده آموزش مشاور املاک، بیان نکات کلیدی و طلایی مباحث عمومی، فنی و حقوقی حرفه معاملات املاک جهت یادگیری متقاضیان ورود به این حرفه و یادآوری مباحث برای حرفه ای ها است.

سرفصل دوره فشرده آموزش مشاور املاک:

  •  مباحث عمومی شامل راه اندازی دفتر املاک، مدیریت دفتر (پرسنل، قراردادها و جلسات)، فن بیان، مشتری مداری، تبلیغات، بازاریابی و آشنایی با قوانین نظام صنفی
  •  مباحث فنی شامل نقشه خوانی، ساختمان شناسی، سندخوانی و کمیسون های شهرداری
  •  مباحث حقوقی شامل اصول قرارداد نویسی (اصطلاحات، مقدمات، کلیات)، تنظیم عملی قرارداد اجاره، خرید و فروش، معاوضه، پیش نویس پیش فروش، داوری، سند، چک و وکالت نامه

مخاطبین دوره فشرده آموزش مشاور املاک:

مخاطبین دوره جامع آموزش مشاورین املاک، مشاورین، دفتر داران املاک و تمامی فعالان در حوزه املاک و ساخت و ساز می باشند.

مدرس: مهدی عباسیان (کارشناس حقوقی)
تاریخ برگزاری: 17 و 19 دی ماه 98 ( 18 ساعت) به همراه پذیرایی نهار و میان وعده

در صورت پرداخت نقدی از 5 درصد تخفیف بهره مند می شوید و در صورت پرداخت اقساطی چک های بانک های دولتی و معتبر قابل قبول است.

مدارک مورد نیاز ثبت نام :کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ،1 قطعه عکس

محل برگزاری دوره : مشهد، خیابان فلسطین، فلسطین 19، پلاک 95 مجتمع آموزشی سنجش پارسیان

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها